Vr

Alla inlägg under februari 2012

Av vr - 2 februari 2012 12:58

Igår kl 17.00 red jag C-ponnyn Herkules. Vi övade på att böja nacken och galopp-fattningar. Gick bra till en början, sen vet jag riktigt inte vad som hände, han kanske började tycka det bli jobbigt... Ingen aning. 


Film kommer ikväll!


        


 

Av vr - 2 februari 2012 12:45

Jag ska snart i väg och rida Nottran (hoppas jag ). Denna gång står det hoppning på shemat. Min favorit grej alltså. *Happyface*

Hoppas vi får hoppa högt!!! 


Syrran rider före och ska filma när jag rider så kanke att det kommer upp en film, sen blir det fika en tjej ramlade av sist vi red. 

Jag vill tacka en tjej som tar våran stalljour!



Älskling: 

   

Av vr - 1 februari 2012 12:31

Förlåt för uppdateringen igår. Men den hände en sak mellan mig och Ström. Men det ska vi inte gå in på :)


Idag ska jag rida Herkules troligtvis och senare kommer en film på när jag rider.


Ovido - Quiz & Flashcards