Vr

Alla inlägg under januari 2012

Av vr - 31 januari 2012 14:56

Nu har jag gjort egna mål med bloggandet. 

1. Blogga minst 2 inlägg per dag.

2. Inte ha så mycket upprepningar!!

Hoppas ni kommer gilla våran blogg !!


   

Av vr - 31 januari 2012 13:00

Har slutat skolan nu och sitter och väntar på att Emma (min lillasyster) ska komma hem från dagis.

Vi har en lyx vecka denna veckan, Vi ska ha utvecklingssamtal och slutar kl 12.00 varje dag i veckan. Skönt ;)


Längtar till på torsdag då jag ska hoppa älskling nummer #1 Nottran. Hon är bäst på allt tycker jag och hon kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Hennes trav kan jag inte sitta i men ingen fara jag kommer lära mig (hoppas jag !)


Översta bilden har mamma fotat 


 

Det är Kaisto som har fotat


 

Av vr - 31 januari 2012 11:30

Borde sitta i skolan nu, eller jag borde käka. Sen slutar min klass och så ska jag vara med Ström :)


Usch har fått världens träningsvärk i benen, nu vet jag att jag får muskler iallafall. Just nu känns min kropp endast byggd på gäddhäng HAHA.


_________________________________________________________________________________________


Söta bloggläsare ! *Klick*




   

Av vr - 31 januari 2012 04:30

Bildkälla


Hissen går till Protector skydd med ludd, efter min shoppinglista blir dem här mina. Jag ska köpa till alla 4 benen såklart.


 

Av vr - 30 januari 2012 20:21


Yum yum...


Tänkte först köpa det turkosa, men jag ångrade mig. Om 3 veckor kan jag köpa schabraket sen så får jag vänta ett tag.


 

Av vr - 30 januari 2012 19:58

Hej, jag heter Hanna Kaisto och är född 1999 och bor i Virsbo.

Jag har ridit på ridskola i 8 eller 9 år, har tappat räkningen.

Jag är en tjej som är väldigt oseriös men när det blir för mycket så blir jag frustrerad. Jag är annars en person som gärna sticker ut ur mängden!  


Min favorit är : 


Gringo *2001
   


 

Av vr - 30 januari 2012 19:40

Hej, jag heter Hanna Ström och är född 1999 och bor i den lilla byn Virsbo.

Jag har ridit i hela mitt liv och har även haft egna hästar, men nu rider jag på ridskola.

Jag är en tjej som är väldigt flummig och fjamsar väldigt mycket när jag är med kompisar. 

Jag kan också vara allvarlig. Om någon är ledsen så försöker jag alltid att pigga upp den.

Jag är  en snäll och lungn person som tar ansvar i det jag gör och när jag väl börjat vill jag hellst inte sluta.


Mina favorit hästar är : 


Ebony *1999



Notre Dame "Nottran"





      

Av vr - 30 januari 2012 14:42

Igår red jag Gringo som vanligt :D Jag red barbacka och vi hade hoppning. Gick förvånandsvärt bra! Hoppade ett räcke några gånger som låg på 50-60, Inte 60-70 som Ström skrev.


Han hoppade lite väl slarvigt och gjorde allt för att slippa arbeta, men känslan i galoppen, hur jag kunde ta tillbaka honom i en lite kortare form och en kortare galopp, för att sedan öka på lite grann. Den känslan vill jag jämt ha.



   

Ovido - Quiz & Flashcards